ERIC BANDEN

Datarapportage

2020

Data is everything, en dat hebben ze bij Eric Banden goed begrepen. Daarom vroegen ze naar een realtime rapport om websiteprestaties te kunnen meten en mogelijke optimalisaties op te sporen. Via Google Datastudio werd een duidelijke rapportage opgesteld met nuttige digitale informatie. 

Eric Banden wilde een antwoord op volgende vragen:

  • Wie zijn de websitebezoekers?
  • Wat doen ze op de website?
  • Hoe komen ze op de website? 
  • Converteren ze op de website? 

 

Naast deze websitedata was het ook interessant om eens te kijken naar de data vanuit Google Search. Welk zoekwoorden gebruiken de bezoekers? Welke woorden scoren goed voor Eric Banden? En op welke woorden willen we meer inzetten? Dit kwam ook naar voren in het datarapport. Op deze manier kon Eric Banden zijn nieuwsartikels alvast wat optimaliseren.  

Related projects

Get in touch

Wil je digitaal gaan, maar weet je niet hoe? Of heb je al talloze ideeën die je graag eens even bespreekt? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.